Kreativ Inspirasjon

En ære!!!

Jeg føler meg bare så beæret!
For Side 2 har skrevet en artikkel om de beste interiørblogger.
Og jeg, lille meg, er nevnt som nr 10,
blandt superflinke bloggere som Anettes hus og Emmeline.
Dette syns jeg er utrolig gøy!!!

Annettes hus, Emmelines og Tines kreative hjøre er bare noen av hundrevis av norske interiørblogger.

Annettes hus, Emmelines og Tines kreative hjøre er bare noen av hundrevis av norske interiørblogger. Foto: Anettes hus/Emmelines/Tines kreative hjørne

De beste interiørbloggene

Her finner du inspirasjonen til hjemmet.

SHOUT!

10. Tines kreative hjørne
Tines familie driver interiørbutikk, noe som selvsagt gjør Tine over gjennomsnittlig flink med dekorering av hus og hjem. Her kan du se før- og etter-bilder av oppussingsprosjekter og masse av Tines flotte interiørfunn og hva hun lager selv. Hun har også en nettbutikk tilknyttet bloggen.

Og beskrivelsen av bloggen min er jo også bare så fin!