Kreativ Inspirasjon

Jeg fikk lyst til å klippe og lime litt...

Det er så kost å sitte og klippe og lime litt.
-Bruke det man har og sette det sammen til noe spennende.

Jeg hadde noen papphjerter liggende
som i dag fikk litt pynt på seg.

Her hadde jeg et dekorpapir med motiv av
gamle treplanker som jeg brukte.
Oppå limte jeg et hjørne av en blonde/kakeserviett,
og så avsluttet jeg med å feste på en liten mynt/amulett.

Her laget jeg sidene forskjellig på hjertet.
Den ene siden fikk et dekorasjonsark med gamle motiver,
og på andre siden limte jeg deler av et
gammelt brev jeg hadde liggende.
På kanten brukte jeg en brun stempelpute,
for å få et litt gammelt preg.

På de siste hjertene tok jeg gamle noteark,
og her brukte jeg også hjørne av en blonde/kakeserviett.
Så stemplet jeg på
"En venn er en som lytter med hjerte"
og festet på et lite strasshjerte.

Hjertene er superfine å henge ved en gave,
eller bare bruke de som dekorasjon
oppe på en bok, eller hengende på en flaske...