Kreativ Inspirasjon

Etappe tre...

Målet for turen vår var Oslo,
og min lillebror og svigerinne.
Vi ser hverandre alt for skjelden!
Så hele tre dager med dem var topp.
Første dagen ble bytur på Majorstuen/Frogner.
På tur ned mot Frogner og interiørbutikker der,
kom vi midt oppi et lite marked.
Kjempegøy å få med seg.
Prisene var for stive til å kjøpe noe til Butikken,
men jeg fant meg en skjønn, liten
osteklokke i krystall fra Hadeland.
(Begynner vel egentlig å ha litt for mange ja, men ,men...
Osteklokker er nå fint da (¨,) ... )

(dette foto er lånt av Gule sider)

Vi var innom flere interiørbutikker,
men den som sitter igjen, og gjorde best/mest intrykk,
var Country Chic på Majorstua.
Min kjære og jeg fikk oss en lang og koselig prat med
henne som driver butikken.
Utrolig trivelig dame!!!
Det viste seg at hun også kom fra Trondheim,
-ekstra artig det da :-)
Jeg kjøpte litt smågaver her,
og falt helt for den lille skålen med superliten skje til.
Den er fin til både salt eller sukker.
Søtmons som jeg er, blir det sukker her i gården

Mens vi trasket fra sted til sted,
gikk vi forbi den ene flotte bygården etter den andre.
Det er utrolig mange flott utsmykte hus,
bare man løfter blikket litt opp!

Denne var ekstra spesiell.
Deler av det gamle bygget stod igjen,
og så var det blitt bygd et moderne hus
paralelt med det gamle.
Utrolig fint, og gøy, at det gamle er blitt tatt vare på!