Kreativ Inspirasjon

Skodder, før og etter

FØR:
Jeg har tidligere vist hvordan en slik skodde ble pussset opp.
Om du ikke husker hvordan , kan du se her *******
Men jeg hadde to slike til,
og har egentlig hele tiden tenkt at jeg
skulle bruke alle tre sammen...

ETTER:
Til tider kan det blåse litt kaldt fra nord her,
ja selv på sommeren,
og da håper jeg det blir bedre å sitte her med
denne "leveggen" jeg har laget av tre skodder.
Først malte jeg de,
og så satt jeg de sammen med små "pianohengsler",
kjøpt hos Clas Ohlson.
Så satt jeg to kroker i veggen og festet de til dem,
med hyssing.
Litt primitift kanskje,
men jeg fikk ikke til å bruke hengsler på veggen,
fordi en knekt fra rekkverket står i mellom.

Jeg malte innsiden av verandaen i går,
og tok samtidig et strøk på benken og bordet.
Så nå mangler bare stolene som hører til,
og da er hele huset, med mur, nymalt,
pluss utemøblene.
Deilig :-)

Så nå er det bare å vente på sol og oppholdsvær,
så skal vi kose oss med deilig mat her ute.