Kreativ Inspirasjon

Min nye favorittplass!!!

Selv om paviljong-gleden
ble satt noen skritt tilbake,
pga "flyveturen"
har jeg fått gjordt litt forandringer den siste uken.
Jeg la ut duk, og hadde så på grus og heller,
slik at vi skal slippe å ta ut alle møblene
hver gang plenen skal klippes.
Litt lykter og lysekronene min har også kommet på plass.
Og en gammel jernseng fra Danmark har nå blitt min
yndlingsplass i hagen!

Duken til taket er nå reparert,
men jeg har ikke satt det opp,
fordi paviljongen er ennå ikke godt nok festet.
Jeg har bare banket i to armeringsjern,
men alle hjørnene skal få en hver etterhvert,
og da regner jeg med at det sitter fast nok til
at taket kan settes opp igjen.
Da skal lysekronene henge i toppen der.

Men både i går og i dag var det bare helt greit
å ikke ha tak, så kunne jeg ligge her i "daybedden"
og nyte solstrålene og få litt rødfarge på min ellers
så hvite/blå kropp :-)

Nye puter fra H&M har også fått plass,
sammen med litt sinkkrukker med de skjønneste
porselenshåndtak.