Kreativ Inspirasjon

Gammel paraply, -før og etter!

FØR:
Jeg var så heldig og fikk denne gamle paraplyen av Hegemor.
Hegemor har flere som er riktig gamle,
og stoffet er tynt og sart på de,
-så vakkert, så vakkert.

Men i og med denne ikke var så veldig gammel,
og stoffet var i "vanlig" paraplystoff,
og veldig rødt,
hadde jeg lyst til å trekke den om
og gjøre den mere romantisk

Det skal sies at jeg aldri har gjordt dette før.
Så jeg spratt av det gamle stoffet og brukte det som mal

ETTER:
Slik ble sluttresultatet.
Fra kanllrød til romanstisk og sart.

Jeg lette litt etter den rette blonde,
men da jeg fant denne,
så jeg med en gang at den var perfekt.
Jeg foret det litt,
så den ikke ble for gjennomsiktig og enkel.
Men på endene lot jeg det være ca 5 cm uten for.
Og toppen på den fikk en ekstra kant som dekor

Den er vakker oppslått

Men også vakker der den henger på en krok i gangen,
og bare oser gamle tider og romantikk...
;-)

Husk å stemme!!!!!