Kreativ Inspirasjon

"Artig-party"

Trykk her:

Venner av oss arangerte Mamma Mia og ABBA-fest,
og da måtte symaskin og glitter fram!

Parykker og sko ble bestilt på nettet,
og på skjorten til min kjære og en kompis,
sydde jeg strassbånd langs alle kantene.
Blått til min kjære og rosa til kompisen.
Begge hadde parykk og du kan tro de var søte...

Jeg hadde en glittertopp liggende,
som jeg sydde armer med "vinger" på.
På kanten sydde jeg på bånde.
To runder tok jeg.
Følte det ble nok, selv om man ser
på filmen at nesten hele armen er full.
Skikkelige platåstøvletter gjorde prikken over ién.
(Jeg har vondt i bena av de enda...)

Filmen ble kjørt på storskjerm,
og vi sang med full hals på melodiene!
Deilig kinamat fikk vi og til kaffen
hadde vertinnen laget en fantastisk kake!
Vi storkoste oss alle mann,
ja, det var skikkelig "artigparty"som vi sier her i trøndelag :-))