Kreativ Inspirasjon

Gode hjelpere!!!

Her var det panikk en stund i dag...
Vareleveringen kom i dag og vi får max to minutters forvarsel
før de står på døren.
Jeg bor en time utenfor byen og verken Far eller
Hegemor kunne komme å ta i mot...
Med et løfte om betaling ble mine kjære prinser med inn,
ja den største av dem alle ble med han å,
når jeg låkket med påspandert mat etterpå ;-)
Vi hev oss rundt i en fart og kom oss avgårde.
5 store paller stod å ventet på oss.
Der hadde de stått en time,
og heldigvis urørt.

Til tross for masse varer,
gikk det ganske greit, hadde jo mange hjelpere.
Det kunne jeg tenkt meg neste gang det kommer varer også...
(hint, hint)
Vi pakket opp det meste og bar det inn i Butikken,
så der er det total kaos nå,
så jeg må nok inn noen timer før åpning på onsdag
og prøve å få orden på rotet og gjøre det litt kost igjen.
Noe av alt dette fine som kom er lagt ut på shoppen,
men ikke alt.
Stikk innom en tur davel :-))