Kreativ Inspirasjon

Verdens vakreste blomst!

I dag har lilleprinsen og jeg vært på en liten kosetur til Å.

Selv om det laver ned snø,
er det ingen problem å tømme
lommeboken på dette gartneriet.

De hadde fått inn mange flotte ting siden sist jeg var der.

Jeg syns dette "bordet" er superkult!
De har tatt noen lecablokker,
lagt en gammel, slitt dør oppå,
pyntet med glassstener i speilene,
og lagt en glassplate på toppen.
Så enkelt, men du og du så stilig.

Mens vi er der,
ymter lilleprinsen om at han har lyst til å kjøpe en gave.
Men han vil ikke ut med hvem til, og evt. hva han vil kjøpe.

Så vi blir enig om at når jeg har handlet meg ferdig,
skal han få penger,
og jeg må gå i bilen og sette meg.

På vei hjem vil han ikke fortelle noe.

Vel hjemme, ber han meg komme inn på stuen,
han står og smiler fra øre til øre,
og jeg får overekt en skjønn blomst,
innpakket i cellofan og med et kort han har skrevet selv.

Han har akkurat lært å skrive,
så dette varmer et morshjerte utrolig!
Ja, jeg ble så rørt at det kom nok litt tårer og...

Jeg blir helt varm om hjertet når jeg ser på den.
En vanlig margarita,
men som blir verdens vakreste blomst,
fordi man har fått den av en helt spesiell !