Kreativ Inspirasjon

Mitt plantebord

Solen stråler og varmer for tiden.
Det klør i fingrene med å begynne ute.
Men senest i natt var det frost.
Så jeg har bare puslet og pyntet på plantebordet mitt.
Så veggen hengte jeg opp litt sinkbrett og spann.

Det gamle symaskinbordet har fått seg ny topplate.
Det er en marmortopp fra gamle Eriksen konditori.
Jeg syns det er ekstra gøy at den er derfra.
Et lite stykke Trondheimshistorie.
Når vi skulle kose oss ekstra gikk vi på Eriksen konditori,
og årets første is skulle også alltid kjøpes der,
og så satt vi i Nordre og nøt vårsolen.

En hylle kom også opp i dag.
Pyntet den med litt blomster og stasj.
Men disse blomstene må nok komme inn enda noen netter...
Oppi skuffene skal jeg etterhvert ha plantelapper ol.

(Hyllen, sinkfatene, dekorasjonsskiltene
og statuene er i fra Butikken vår.)