Kreativ Inspirasjon

Lavendel...

Etter å ha prøvd Durance Skyllemiddel med lavendel,
er jeg strålende fornøyd.
Det er en fryd å legge seg for tiden.
Hele sengen lukter himmelsk.
Jeg kjøpte det på Å,
men det er mange interiørbutikker som selger det.
Ingen tvil om at dette er blitt en
favoritt her i huset ihvertfall !

PS! Ser Emmeline har vaskemiddeltema
på bloggen sin i dag å..

**************************************************
OPPDATERING:

Det er flere som spørr meg om sengeteppet jeg har brukt her.
Først har jeg lagt en gammel hvit duk med brokademønster,
som jeg har latt gå noe lenger opp en linstoffet,
og brettet noe av den tilbake over linen.
Det naturfargede linstoffet er en gardin,
samme lingardinen som jeg har på vinduet.
Den er kjøpt ferdig på Ikea.
Tapeten er kjøpt hos Byggmakker på Tiller/Trondheim
Desv har jeg ikke navnet på den.