Kreativ Inspirasjon

Gamle bøker

Ikke ha gamle bøker liggende i pappesker på loft og kjeller!
De er superflotte å bruke i interiøret som dekorasjon.
Her har jeg tatt bilde av tre måter du kan bruke de på.

På første bilde har jeg lagt to gamle bøker i beige,
med herlig krøllete ark, oppå hverandre ,
og satt en mokkakopp med et duftelys i,
sammen med en tresnelle.
Sammen utgjør de et vakkert tablå.

Her har jeg samlet bøker med skinnrygg
med et brett blondebånd.
De jeg har satt sammen er seriebøker,
men det er også fint å ta forskjellige
bøker som har samme nyanse/farge i ryggen.

Å la boken ligge åpen på et bord er også fint.
For å gjøre litt ut av det,
har jeg lagt et par gamle briller oppå,
og festet et klypelys i siden av boken.
Gamle blekkhus har jeg der også.

Har du også noen gamle bøker liggende
som du kan gjøre litt ut av?