Kreativ Inspirasjon

Ramme og oppslagstavle

Det er mange som sender meg e-mail,
og spørr etter gamle vinduer.
Her har jeg laget et nytt.
Det er desv. vanskelig å få i vinduer
som har alle glassene inntakt.
På dette vinduet er det skikkelig gamle glass,
med bobler i.
Desv manglet det noen ruter,
så jeg satt i netting.
Da kan man bruke den som ramme og oppslagstavle.

Rammen er skikkelig Shabby,
-lekkert slitt.
Søte klyper med hjerter på
er kjekke å feste huskelapper i.

I og med malingen gikk i hvitt og blått,
valgte jeg å sette i bilder som hadde blå-toner i seg.
Bildene har jeg tatt i Danmark,
hjemme hos en superflink dame.

Det er kaos i Butikken,
pga. alle varene som kom før påske.
Så i dag drar jeg tidlig inn for å rydde litt,
før åpningstid.
Jeg gleder meg til å style og pynte :-)
På shoppen legger jeg hele tiden ut varer,
under innlegget "Nytt som er kommet inn!"
I og med innlegget allerede er postet,
kommer det ikke fram på din bloggroll,
så stikk innom med gjevne
mellomrom og sjekk ut det som er kommet.