Kreativ Inspirasjon

Ett av mine yndlingsgartneri!

I dag måtte jeg en tur på legekontoret nede i Meldal,
og da er ikke veien lang til mitt yndlingsgartneri.
Å Gartneri har ikke bare blomster og krukker,
men fine interiørting også.
Jeg har skrevet om de før.
Det kan du se her ***

Denne søte duken,
med heklekant, passet supert på stuebordet.
Jeg har en løper på soffabordet
med lignende kant,
så nå står det i stil :-)

Denne søte posen
hadde bokstaven vår på,
så den måtte også bli med.
På posen, henger en medaljong.
Damene på Å kunne fortelle at før i tiden
hadde mannfolka en slik medaljong, ofte i sølv,
på innsiden av jakken, mot brystet.
Og på den hadde de inngraver navnet sitt.
Det var den gang man hadde frakken livet ut...

Durance´s skyllemiddel med lavendellukt
skal jeg bruke når jeg vasker sengetøyet.
Jeg gleder meg allerede til å ligge i
lavendelduftende nyvasket sengetøy!