Kreativ Inspirasjon

Gaver!

I går kom endelig "hemmelig-venn-gaven" min.
Jeg har ventet spent.

Et nydelig kort lå ved.
Og på det var det en hilsen fra hemmelig-vennen.
Jeg har forstått så mye at hun er svensk og heter Jenny,
men hvilken blogg hun har, aner jeg ikke.
Hun traff rett på.
Jeg liker alt hun sendte, bare så godt!
En blondeduk, noe parfymepulver med lavendelduft,
to sølvskjeer med gravert inn "rosmarin" og "lavendel",
og et nydelig armbånd hun hadde laget selv.

Slike teskjeer har jeg aldri sett før.
De er jo bare så skjønne!

Armbåndet var også nyyyyddelig!
Ekstra gøy at hun har laget det selv!!!

Her er deler av gaven allerede
plassert og dandert på stuebordet
:-)

Jeg fikk faktisk to pakker i går...

Den andre var fra min kjære bror,
som bor i Oslo.
Jeg fikk nyss om at de solgte
den gode Islanske sjokoladen med
lakris i noen butikker der nede,
så han var så snill å kjøpe noen til meg,
og sende oppover.
Nam, nam, sier jeg bare!!!