Kreativ Inspirasjon

EN HALV MILLION!!!!!!

TRYKK HER:

Ja, damer, tenk en halv million besøkende!!!
Jeg kan nesten ikke tro det.
Jeg har sittet ved Mac´n nå i kveld,
med sommerfugler i magen,
og fulgt med på telleren,
og den tippet nå kl 19 over 500 000.

Jeg har virkelig funnet noe jeg brenner for,
og elsker å finne ting jeg kan blogge om,
og knipse bilder.

Jeg må bare få takke dere alle.
Virkelig!
Uten alle de skjønne kommentarene
og rosende tilbakemeldingene hadde
dette overhode ikke vært det samme.
Derfor har jeg nå tenkt å ha
et virkelig stort gavedryss!!!!!

Jeg har fått stor hjelp av 3 supre nettbutikker,
som har bidratt med hver sin gave.

"Mirabell.no tilbyr deg produkter i en rustikk og landlig stil.
Her kan du gå på oppdagelsesferd døgnet rundt.
Vi tilbyr deg et godt og variert utvalg av varer.
For oss er det viktig med ærlighet og god kundebehandling."

Og fra dem kan du vinne en skjønn sink-lykt
med vakkert monogram, verdi ca 280,- kr!

Veslestua

G A V E R - I N T E R I Ø R - G A R N - H O B B Y

"Veslestua er en liten familiedrevet butikk,
som startet i små lokaler i 1993.
Vi er mor og to døtre som driver butikken,
med god hjelp av våre hyggelige ansatte.
Siden den gang har vi flyttet til større lokaler,
og utvidet vareutvalget.
Hos oss kan du finne det lille ekstra innen hobby,
gaver og interiør.
Vi ønsker å gi våre kunder en
positiv og fin opplevelse i butikken,
og å yte god service til våre nettkunder."

Og fra dem kan du vinne dette søte eskesettet
fra Lisbeth Dahl, verdi kr 250,- !

"Det skal være en opplevelse for deg
som kunde å handle hos oss.
Vi er eneste norske nettbutikk
innen interiør som har sertifikat
for Trygg Netthandel.
Enten du bruker nettbutikken eller
de fysiske butikkene ønsker vi
å gi deg en spennde og anderledes interiøropplevelse!
Vi går langt for å gi deg det lille ekstra!
Velkommen til oss som kunde! "

Fra Landstil har jeg fått lov å gi et skilt med
teksten "flowers", en skjønn linpute med et
nydelig vintagebilde og et skilt med teksten "
count your blessings",
samlet verdi på kr 700,-!!!

Jeg må jo også birda i dette gavedrysset :-)
Fra meg kan du vinne en pakke bestående av
4 gamle (!) bøker, en dekor-sten med teksten
"gratulerer", lysholdere for små lys og lys som
hører til, et gammelt putevar med håndbroderi
på og en skjønn smykkeklokke.
Dette har en samlet verdi på kr 750,-

Alt du trenger å gjøre for å få være med i
trekkningne av noe av dette lekkre,
er å skrive i kommentaren,
-blogger eller ikkeblogger!

Trekkning onsdag kveld