Kreativ Inspirasjon

Søndagskake!

Tine´s spesialbløtkake (min oppskrift altså!) ,
er en stor favoritt her i huset!
Den kan lages med hjemmelaget sukkerbunn,
men jeg må ærlig inrømme at de ferdige kakebunnene
de selger i dagligvarene er helt super også.
Jeg tenkte å dele denne enkle,
men supergode oppskriften med dere :-)

Du trenger:
Sukkerbunn
Piano vaniljekrem 1 1/2 boks
Kremfløte
sukker
Blåbær
Jordbær

Blåbær og jordbær har jeg frosset ned hele.
Disse tar jeg opp, og halvtiner, før jeg bruker det i kaken.
Jeg legger et lag med vaniljekrem og jordbær,
så et lag med vaniljekrem og blåbær.
Husk å strø litt sukker på bærene
-det gir litt mere smak
Så dekker jeg kaken med pisket kremfløte
Dekorer etter ønske
Jeg strødde litt O´boy på toppen på denne

Her er halve kaken spist opp allerede :-)