Kreativ Inspirasjon

Skrinet med det rare...

Gamle skuffer er supert til mange ting.
Som en hylle på veggen eller til å ha på
kjøkkenbenken med urter og krydder oppi, f.eks.
Jeg har en gammel skuffe fra Butikken som jeg malte hvit.
Den står på kjøkkenbenken med forskjellige krydder og kjøkkenverktøy.
Da vi var på vår lille Sverigetur, fant jeg denne treesken.
Den er nok nyprodusert i gammel stil,
men jeg syntes den var så flott,
så den ble med hjem til mitt kjøkken.

Tøff skrift på sidene.

Jeg har fylt den med litt lys og sølvtøy.
Disse søte sølvteskjeene og den lille
kakespaden/smørbrødspaden har jeg arvet av min mormor.
De er jo alt for fine til å ligge i en skuff i skapet.
Nå står de framme hver dag, og jeg nyter synet.

Disse flotte gaflene har jeg arvet også.
Det hører skjeer og kniver til også,
men jeg har ikke tatt ut alt.
"Less is more"

Her i huset har vi virkelig storforbruk av telys,
så det er kjekt å ha de lett tilgjengelig.
De søte stjernelysestakene har jeg kjøpt hos Byhaven blomster.