Kreativ Inspirasjon

En god ide!

For en tid tilbake laget jeg et bilde inni et gammelt speil.
Det ble skikkelig fint!
Om du har lyst til å se, kan du gå hit ***
Etter det har jeg vært på jakt etter flere gamle speil,
MEN DET ER IKKE LETT Å FÅ TAK I !
Så da tyr man til det nest beste...
Et forholdsvis nytt speil.

På baksiden av speilet pusser du med sandpapir,
og så setter du fast det bilde du ønsker.
Wolla, så har du et speil ikke mange har maken.

Anonym

Anonym sa...
Det speilet med bilde i er jo ikke din ide, det har du jo sett andre steder. Kanskje en ide å finne på noe selv, og skrive om det på bloggen. Hilsen Trine. 27. februar 2010 13.41

Slett

Blogger

tinemor sa...

Til Anonym/Trine: I bloggen min legger jeg ut bilder og blogger om det jeg lager. Er det ikke min egen ide, eller jeg har blitt innspirert av noen, skriver jeg dette! Om du hadde lest innlegget du refererer til bedre, ser du at jeg linker til et tidligere innlegg, -forrige gang jeg laget bilde i speil -, og der skriver jeg at ideen kommer i fra boken Sjarmerende Gjenbruk! Forøvrig en super bok,som jeg har brukt til innspirasjon til flere ting jeg har laget. Jeg har mange ideer i hode og som jeg setter ut i livet, men jeg er ingen superdame, som klarer å finne opp "kruttet" hver gang. Det er det som er så bra med blader, bøker og blogger, at vi innspirerer hverandre. Jeg tror også du leser min og andres blogg for selv å bli innspirert! Hilsen Tine 27. februar 2010 19.27