Kreativ Inspirasjon

Sverigetur!

Dagen i går var laaanngggg.

Jeg var våken i 22 timer i strekk.

-Fra 06.15 til 04.30

Grunnen var en jentetur til Sverige!

En kjempekoselig tur.

Vi var innom masse loppiser, systembolaget, interiørbutikker+++

Akkurat det vi hadde lyst til,

-ingen mann og barn som også hadde ønsker

Det er luksus det.

Deilige kremboller og selvfølgelig Åre sjokolade ble med hjem.

På en av loppisene vi var innom,

fant jeg denne flotte Amerikakofferten.

Den er i veldig god stand.

På sidene er det enda reisemerker på.
Blant annet fra Paris!

Jeg har en plan,

om at skapene i gangen skal ha noen gamle,

flotte kofferter på toppen.

Så langt har jeg to :-)

Den ene sorte fikk jeg av svigerfar

og nå den jeg fant i Sverige i går.

Så jakten fortsetter, for jeg vil ha en eller to til...