Kreativ Inspirasjon

Litt nytt-gammelt på soverommet vårt

Jeg stylet og ordnet litt på soverommet vårt i går.
For da jeg var i Sverige fant jeg noen småting,
som "måtte" plasseres.

Vi har hatt flere slike søte sett i Butikken,
med børster og speil,
men jeg har ikke hatt hjerte til å ta de med hjem.
(alt for kunden, he, he)
Men i Sverige fant jeg disse to søte børstene,
og de kjøpte jeg med hjem til meg selv.

En gammel vekkeklokke har jeg vært på utkikk etter lenge!
Og der, inne hos en søt, Svensk dame,
stod en, så fint på en kommode, og bare lyste mot meg. :-)

De søte, gamle babyskjortene etter min kjære og meg,
kom nå bedre fram, på soverommet,
istedefor å henge bortgjemt bak kjøkkendøren.

Slik ble det på kommoden, da jeg var ferdig.

De dekorerte boksene, som før stod på kommoden,
er nå satt ved stolen, sammen med flere babyskjorter.

Er de ikke søte?!

Det er ikke mye som slår en nyoppredd seng!