Kreativ Inspirasjon

Hvitt ute, hvitt inne...

I kjøkkenvinduene mine henger noen store, fine trehjerter.

Utenpå de har jeg hengt jernplater med bilde, fra Jeanne dárc.

Alt henger i jernfriseer, også fra Jeanne dárc.

De var i sort, men jeg har malt de.

Her passet det bedre at de var i eggeskallfarge.

Sort ble litt for hardt.

Pynten i stuevinduene blir også mere og mere hvitt

:-)

Denne gipsdekoren/takrosetten skulle egentlig opp i taket på kjøkkenet,

men jeg har liksom ikke funnet en fin lampe å ha hengene i den.

Og så lurer jeg på om rosetten er litt liten.

Derfor får den nå stå på den nye, hvitmalte bordet i kroken til min kjære,

som pynt sammen med lysestaker +++

Dagen i dag skal tilbringes i byen hos familien.

Det er deilig med slike avslappningsdager

og tid til besøk hos familie og venner!

Stor klem til dere alle