Kreativ Inspirasjon

Litt kjøkken

Tallerkenhyllen min får stadig utskifting av pynt.

Det er jo så mye fint jeg vil ha på den,

men det er ikke plass til alt, så da får man sirkulere litt.

To jernplater med bilde fra Jeanne dárc måtte bli med hjem

om fredagen fra Butikken. Syns de var så tøffe.

Så har jeg fått et hjerte med bilde på av ei venninne.

Er det ikke søtt?!

Det må jo også henge framme.

Jeg har funnet fram gamle baby-blondeskjorter

etter meg og min kjære.

Marit, som mine dager er,

hadde et innlegg for en tid tilbake med

ei søt gammel skjorte hun hadde funnet fram,

og da kom jeg på at

det hadde jo vi også liggende et sted...

Ut på jakt med en gang og til slutt

fant jeg de i en klespose i kjelleren.

De ble strøket og nå henger de

på kjøkkenet ved tallerkenhyllen,

og venter på det perfekte stedet å henge til pynt.