Kreativ Inspirasjon

Den Lille Frisersalong

For to uker siden åpnet ei venninne av meg egen frisørsalong på Flakk.

En kjempespennende sattsing.

Men jeg tror det kommer til å gå veldig bra, selv om det er litt utenfor byen.

Hun jobbet tidligere på Solsiden,

og kan skilte med tittler som Norgesmester i moteklipp,

Norgesmester i farging og Norgesmester i håroppsett.

Så dette er dama som kan sine saker!

Det har liksom aldri blitt så jeg har fått klipt meg hos henne.

Men i går ble det.

Forvandlingen ble stor.

Fra grå, kjedelig mus, til skikkelig typete og tøff på håret.

Ja, jeg fikk høre jeg ble 5 år yngre og 5 kg lettere.

Utrolig hva en hårklipp kan gjøre ;-)

Så dette blir definitift ikke siste gangen jeg klipper meg hos henne nei.

Litt kos i glasset ble det også.

Mens vi holdt på i salongen, lagde våre kjære deilig middag til oss alle sammen.

Så dette ble en super ettermiddag/kveld.

Så som dere sikkert har skjønt, kan jeg varmt annbefale

Den Lille Frisørsalong på Flakk.