Kreativ Inspirasjon

Bare kooosss om dagen

Jeg har pakket ut masse lekkert fra

Jeanne dárc i Butikken denne uken.

Vi er jo en butikk med masse brukte og gamle ting i

shabby chic-stilen, men jeg syns det er veldig fint

og blande inn litt nye ting også.

Derfor har vi nå fått inn masse varer fra Jeanne dárc og mange flotte

skilt med gammel loock og med flotte tekster/ordtak fra en dansk leverandør.

Og mere spennende er på vei inn :-)

Gleder meg allerede!

Inni disse søte små jerneskene er det lavendelsåpe.

Disse hjerten fins i tre str.

Denne flotte osteklokken syns jeg er bare helt skjønn.

Ja, jeg tok en med hjem også.

Men desv fant jeg ikke noen fin plass til den.

Men jeg går å tenker enda... ;-)

Litt grovere osteklokker.

De finnes i to str.

Mini isformer i gammel stil.

De er så søte og dekorere med, feks på en tallerkenhylle.

Det er ikke alltid så godt å finne bilder

å ha på veggen til den franske/danske landstilen.

Mange speil er alltid vakkert og gamle bilder, men disse

flotte veggdekorasjoner er super å bruke i tillegg.

Jernfriseene har jeg også tatt inn!

Disse bokstavene er så kul

Ja, som du ser er det mye fint,

så bor du i nærheten av butikken (Trondheim)

er det bare å stikke innom :-)