Kreativ Inspirasjon

I looooove my kitchen!!!

Jeg blir bare mere og mere glad i kjøkkenet mitt!!!

Selve kjøkkenet kommer fra Ikea.
Benkplatene er heltre Merbau fra Sigdal kjøkken.
Håndtakene på skuffene er fra Europris og
knottene på dørene er fra Butikken vår.

Denne flotte holderen til såpe og vaskekost er fra Molly´s.

Skiltet er fra Butikken.

For de som følger bloggen ser kanskje at det er småforandringer
her siden sist jeg tok bilder av kjøkkenet fra denne vinkelen...
Om du ikke husker, kan du trykke her **** eller her ***
Nye/gamle kopphåndduker.
De er fra Sverige og er med monogram.
Slike selger vi i Butikken.

Denne serien har jeg kjøpt hos Kid.

Klokken kommer fra Jydsk.

Denne søte lille rasperen er kjøpt hos Crem de la crem.

Denne tallerekenhyllen blir forandret med jevne mellomrom.
Jeg syns det er så gøy å varierer litt.
Slik ser den ut akkurat i dag... :-)

Sinkhjertet fikk jeg i gave av en blogger for lenge siden.
Lavendelposen har jeg laget selv, og selger den på Tine´s shop.

Hvitløksranken er kjøpt hos Coop Prix,
men den får man nok tak i hos de fleste matforhandlere.

Jeg elsker gamle sneller.
Disse husker jeg desv ikke hvor jeg kjøpte.
En eller annen nettbutikk...

Bokstaver fra Kremmerhuset.

Kolonialskuffene er bare så hærlig.
Jeg setter bare mere og mere pris på de.
Det er plass til masse i de, samtidig som de er veldig oversiktlig.
Vi har brukt "pumpesystemet" slik at skuffen sklir sakte inn av seg selv.
Veldig stilig.

På toppen av kjøleskapet står det forskjellige stettefat.
Enda en ting jeg er svak for...