Kreativ Inspirasjon

Før og etter

FØR:

Disse flotte lysestakene fikk vi i gave fra familie i Danmark for noen år siden.
Jeg syns de er så flotte.
Men så var det jo det at ikke alt skulle være sort lenger...

ETTER:

Så da ble det jo litt hvitmaling på disse også.

Er det ikke flotte detaljer?!

Kubbelysene har jeg pyntet med en bred, gammel blonde og
rundt har jeg satt på et armbånd med masse "bling-bling"-stener,
som jeg ikke bruker.
Jeg syns de gjorde seg bedre på kubbelysene, enn på armen min...

Da lysestakene var sorte, hang de på stuen, over soffaen.
Nå har de flotte lyktene jeg kjøpte hos Landstil fått den plassen.
Speilet her hang lenger oppe i trappeoppgangen før,
men har flyttet lenger ned, så vi nå kan nyte det fra stuen.
Det ble nakent rundt speilet, så det passet fint med de to
lysestakene jeg nå hadde malt.

I går kveld tente jeg masse lys, og det ble såååå kooosssttt :-)