Kreativ Inspirasjon

Det er sååå mye nytt og lekkert

Som jeg koste meg på jobb i går!
Jeg hadde laget kaffe og "bakt kake på butikken" ;-)
Alle kundene som kom innom fikk tilbudet.
Og alle ble så overrasket og glad.
Ja, det er ikke så mye som skal til.

Masse av varene til Far, fra Danmark, er nå kommet på plass i butikken.
Her ser du litt av hans emaljesamling.
Den selger han nå.

Mange av tingene jeg har laget i det siste ble også plasert inn i butikken.

Søte og billige knaggrekke har vi fått inn fra DK.

Og min gode venninne Anja i Danmark har strikket mange flere nye sjal.
De er så lette og luftige, men gir alikevel utrolig god varme.

Søte, småskilt for badet og toalett.

Mange av tingene Far hadde med fra Danmark har fått ben å gå på.
Men det er enda mye lekkert igjen!

Denne jernsengen er aldeles nydelig.
Kunne tenkt meg å hatt den i hagen jeg da. ;-)
Men den er også veldig lekker på stuen eller et barnerom.
Den kan trekkes ut.

Flott, gammelt, smalt eikeskap malt i shabby chic-stil.

Tallerkenhyller i flere varianter er også kommet inn.

Jeg pakket opp to kasser med skilt fra Danmark i går.
Mange flotte tekster og ordtak.
Disse får nok også ben å gå på.

Knotter fikk vi også påfyll av.

Sååå mange flotte skilt!!

Mere gammel emalje.

Fikk du ikke til å komme i går,
kan jeg trøste deg med at vi serverer kaffe og kaker
både i dag og i morgen også.

Stikk innom en tur da vel!