Kreativ Inspirasjon

Før og nå...

FØR!

Slik så konsollbordet ut før.

ETTER!

Jeg følte for å gjøre kroken lysere og lettere.
Så alle møblene fikk en del omganger
med sprayboksen. Vanligvis bruker jeg
pensel, men jeg ville ha litt blankere overflate
på dette, spesielt bordet, så da var det finest å bruke spray.

FØR!

Denne stolen var helt "løs i fisken"
da jeg kjøpte den, men Far fikset det,
så den ble så god som ny.

ETTER!

Jeg brydde meg ikke med å sparkle og pusse ned stolen,
for merkene ville jeg skulle være en del av stolen.
Nytt trekk fikk den også.

Jeg brukte Europris sin spray.
Hvit farge.
Den er billig og bra!

Fine utskjæringer på stolen.

Jeg kunne ønske bordet så ut hele
tiden som de øverste bildene,
men det er her datamaskinene står,
så det er dette bildet som viser virkeligheten...