Kreativ Inspirasjon

Yndlingsplassen...

Mine Ikea-kurvstoler har fått litt selskap...

Disse stilige putene har jeg kjøpt hos H&M.

Det er alltid spennende å bestille på nettet.
Er de like fine i "real life" som på bilde?
Og denne gangen var de virkelig det.
Jeg er blitt veldig glad i de allerede.

Så har jeg tatt med meg et bord fra butikken,
som jeg har spraymalt hvitt.
Jeg innbiller meg at det blir mere holdbart,
for å stå ute, med spraylakk.
Tiden får vise om det er så.
Jeg syns bordet passet så godt til stolene.

Nå har jeg et sted å sette kaffekoppen

og legge interiørbladene,
når jeg sitter bak huset og nyter
solen og stillheten, og hører
bruset fra bekken. :-)

Et gammelt vindu har også

fått plass her.
Det pynter opp,
men planene er at jeg skal ha
en liten le´vegg av skoddet istede,
men de er ikke ferdig enda.