Kreativ Inspirasjon

Minne for livet...?

I dag har minsteprinsen og jeg vært
i byen å kost oss.
Det har vært hans dag!

Jeg gjorde det samme med de to
andre prinsene. Uken før skolestart
hadde vi en dag med bare den tilkommende
førsteklassingen, til byen, kjøpte akkurat
det penalet han ville ha, og gikk på kafè,
og fikk kjøpe akkurat det han ville
ha å spise og drikke der.

Som de andre gangene,
ble det denne gangen også en suksess.
Vi koste oss begge to.
Min kjære hang seg med også,
og han koste seg han å.
Minsteprinsen har nå lagt nytt penal,
og andre småting han fikk, klart
i den knallgule/orange sekken sin.
-Klar for første skoledag.

Buketten på bildene har jeg bunnet selv.
To roser, og resten er fra hagen.
Jeg plukket Hosta-blader og litt blader fra
et tre, pluss "ugress", hvite blomster fra veikanten.
Enkelt, men vakkert.