Kreativ Inspirasjon

En vakker hage! (del 4)

Da er siste runde for denne gang her.

Denne jernsengen står i skyggen under et stort tre.
Deilig å legge seg på en varm sommerdag.
Herfra har du god oversikt over største
delen av hagen, så det er en vakker
utsikt herfra. :-)

Et lite drivhus/veksthus står
på den andre siden av treet.

Selv ikke inngangspartiet er
overlatt til tilfeldighetene
når det gjelder styling og dekorering.

Denne vakre damestatuen har jeg
forelsket meg helt i!!!
Er den ikke skjønn?
Bak har hun satt opp en gammel fransk
smijernsport. Dekorativt ja!

Hagen er full av de skjønneste krukker!

Og roser et et must i den romantiske og landlige hagen!

Midt i hagen står denne skjønne sittegruppen.

Stolene og bordet er fra butikken vår,
og den flotte benken har hun fått tak i i Sverige.

I enden av hagen står en vakker, hvit og slitt benk.

Den har også fått blomster og
dekorasjon, for å skape et
stilleben i hagen, og et blikkfang.

Denne hagen gir meg masse ideer og innspirasjon,
og jeg håper den nå også har gitt deg det.

Takk for turen min gode venn!