Kreativ Inspirasjon

En helt spesiell dag!

Dagen i dag er en helt spesiell dag.
For det er 18 år siden vi giftet oss!
Du og du som tiden fly.

I natt har min kjære vært på jobb,
og for å glede ham litt,
vasket og ryddet jeg soverommet vårt
ekstra godt, og la på et lekkert sengetøy,
som jeg har kjøpt for en tid tilbake
og gjemt til denne dagen.

Er det ikke fine detaljer på det?

På hodeputen hans la jeg et lite kort,
med ord om hva jeg føler for ham.
"Romlemantisk", ikke sandt?!

Lysekronen her har ligget på gulvet en stund.
Jeg hadde så lyst til å henge den midt i taket,
forran komoden,
men da ville min kjære ha
dunket hodet inn i den hele tiden.
Og det er jo ikke så romantisk.
Jeg elsker lysekroner,
men har desv ikke så mange av de.
Og denne ville jeg beholde,
så nå har jeg satt den i et hjørne på soverommet,
der den ikke henger i veien for noens hoder.

Jeg er glad i blonder og lyse klær.
Dette skjørtet er så romantsik,
og henger på døren.

Lysekronen er fra Lisbeth Dahl,
og er i både hvitt og beige.
Samme fargene som i soverommet,
så den passer godt her.