Kreativ Inspirasjon

Forandring fryder...

Husker du den hvite to-armede lysestaken
jeg kjøpte på loppemarked tidligere i vår?
Den pyntet opp på kommoden på soverommet en god stund.
Så en kveld var min lille prins uheldig, og sente den i gulvet...
Tusen knas.
Som den romantikker jeg er,
måtte det jo en ny lysestake på plass...

Denne lysestaken var i messing da
vi kjøpte den for mange, mange år siden.
Vi kjøpte to stykker.
Så i min svarte periode ble de begge sprayet sort.
Den ene er fortsatt sort,
og står nede i kjelleren, i baren vår.
Den andre ville jeg nå ha på soverommet.
Og da MÅTTE den jo bli hvit!

Jeg sprayet den tre ganger med
spraymaling fra Europris.
Billig og bra.

Jeg er så glad i denne staken.
Det er så mange detaljer på den.

Da vi la oss i går,
tente jeg stearinlysene.Du kan tro det ble fint, -og romantisk.;-)