Kreativ Inspirasjon

En eske...

Jeg har hatt tre hjerteesker i tre størrelser.
Dette er den siste og minste,
og den måtte også gjennom en liten
"Tine-forvandling"
De andre eskene jeg har dekorert før
kan du se ved å trykke her...*

På toppen limte jeg på
et "gammelt" kjærlighetsbrev.
Brevet er skrevet på Mac´n og
deretter lagt i kaffe,
for å se gammelt ut.
Jeg limte også på en bit av en søt
papp vi brukte til innbydelsene til
mamma og Fars bryllup.
Og på toppen satte jeg et vintagebilde.
Alt ble limt på med Europris sin
Decoupage-lim, både over og under.

Jeg hadde en liten hekklebrikke jeg tidligere
hadde brukt midtblomsten på,
som jeg sydde/snurpet sammen
så det så mere ut som en blomst.
Den sydde jeg inn i esken.
Og festet to små smykkepynt,
kjøpt hos Panduro.

Bunnene fikk gamle noteark pålimt.
Også kanten på lokket fikk det.
Så avsluttet jeg med en hekkleblonde rundt selve esken.