Kreativ Inspirasjon

En anbefaling...

Tidligere i sommer anbefalte min gode nabo
meg å besøke et gartneri som ligger på Å.
De skulle ha masse flotte blomster til en ok pris.
Sommeren har gått så fort,
så jeg har liksom ikke tatt meg tid til å sjekke ut dette.
Men i dag bar det nedover til Å...

Jeg må inrømmer at forventningene
egentlig ikke var så veldig høye.
Vi har kjørt forbi mange ganger,
og fra veien ser det ut som et helt vanlig,
og litt slitt, gartneri.

Men jeg fikk faktisk et lite sjokk da jeg kom inn.
Ene delen var helt ny,
med flotte fliser på gulvet, hvite vegger
og moderne innredning.
Og masse lekkre ting til salgs.
Foruten masse blomster,
både i potter og snitt,
solgte de benker, stoler,
bilder, kurver, vaser, krukker,
lysestaker, tepper, puter +++
Masse lekkre interiørting!

Jeg hadde lyst til å kjøpe hele butikken!!!

Denne gang ble denne sinkbaljen, med
to bregner, med hjem.
Den franske liljen som står oppi,
er en statue jeg har fått av ei god venninne.
Den passet supert oppi sammen med bregnene.

Denne skjønne urnen kjøpte jeg også,
samt to Hortensia.
Er den ikke flott?

Ved siden av Gartneriet ligger
den lokale matforretningen.
Den måtte jo også sjekkes ut,
når jeg først var i området...
Der inne hadde de ikke bare mat,
men duker og gardiner og brikker,
blonder og bånd, lys og lysestaker,
interiørting +++
Denne søte figuren med de to barna kjøpte jeg der.
Jeg syns den var så søt.

Så denne turen var virkelig positiv.
Det er nok ikke siste gang jeg vender nesen mot Å.
:-)