Kreativ Inspirasjon

En hel soffa...

Dagen i går, ble en laaaaaannnngggg dag.
Jeg fant ikke hodeputen før over halv to...
Grunnene var at min venninne, og hjelper i butikken,
hadde vært i Sverige og gjordt et kupp...

FØR!

Denne flotte gamle Svenske soffaén hadde hun vært å fått i seg,
og til en super pris.
Men det knall blå stoffet passet ikke helt...

ETTER!

Så etter stengetid i butikken,
dro jeg hjem til henne,
og hjalp henne med å trekke den om.
Jeg har kun trekt om stoler før,
og jeg er ikke utdannet som møbelomtrekker,
men vi fikk det bra til!
Stolte av oss selv ;-)

Som prikken over ién skal

vi feste på et lite bånd hele veien
rundt, så vi skjuler stiftene.

Hun har et vakkert hjem,

i Shabby Chic og Landstil,
så denne soffaen var som skapt til stuen deres!

"Bærre lekkert!!!"

:-)