Kreativ Inspirasjon

Et lite innblikk...

I går var det fantastisk respons på repotasjen i Adressa!
Jeg hadde mange, mange kunder som kommenterte det,
-både nye og gamle.

Interjuet var så flott skrevet, så jeg ble litt

redd for at folk kanskje skulle bli skuffet når de kom inn
til oss for første gang.
Men heldigvis, det virket ikke slik.
Alle skrøt så av butikken og atmosfæren.
Slikt varmer!!!

Ja, dagen gikk over all forventning..
Allerede før butikken åpnet, stod
det folk utenfor og ventet!
Og hele dagen kom det jevt med kunder.
Jeg må innrømmet at jeg var noe stresset i perioder,
men heldigvis kom ei god venninne innom,
og hun hjalp til å ekspedere i to timer.
Det var utrolig deilig og utrolig snilt gjort!!!

Her er litt forskjellige bilder jeg tok i butikken,

før storinnrykket.
Noe er der enda og noe er borte.
Både mandag og onsdag kommer det inn masse nye (gamle ;-) )
varer. Gleder meg til å se hva det er!

Stikk gjerne innom en tur!

Hjertelig velkommen skal du være!!!!!!!!!