Kreativ Inspirasjon

Ekte handmade :-)

For en stund siden kjøpte jeg et nydelig skjerf
fra Dans på roser. Det har jeg brukt masse.
Men det var ganske smalt,
og passet best til pynt,
ja, jeg bar det som et smykke.
Så jeg følte et behov for å lage meg et i samme stil,
men bredere.
Det er "bare" 20 år siden sist jeg strikket...
Men heldigvis var gamle kunstner ikke helt glemt.
;-)

Garnet er i naturfarge.

På hver enkelt ende av skjerfet pyntet jeg med blonder o.l
En gammel heklet brikke ble fin pynt.
Gjennbruk av gammelt håndarbeid er jo inn i tiden ;-)

På den andre enden hadde jeg planer om å sy på et bilde av ungene.

Men det endte med at jeg heller fant initsialene
min i broderte bokstaver, og sydde på de.

Litt hjerter pynter jo godt å.

Dette var gøy, å ta opp gamle kunstner,

så jeg er allerede i gang med flere skjerf.
Problemet er bare at jeg i helgen har godt tom for garn...