Kreativ Inspirasjon

Dette kan jeg...

På mandagen kjørte vi innom Holbæk,

før vi skulle ta flyet.

Jeg elsker den lille byen!

Den er så koselig og har mange
spennende og flotte butikker.

Denne gangen hadde jeg HELE 25 MINUTTER

Å SHOPPE PÅ!!!

Men det er jo ikke noe problem

for ei som har sort belte i shopping!!!

Jeg klarte å stikke innom ti forskjellige butikker,

ta bilde i to av dem,
prøve klær i en og
shoppe til meg selv og minsteprinsen!

Jeg rakk mye,

men jeg kunne selvfølgelig ha tenkt
meg å hatt MYE BEDRE TID!

Det får så bli neste gang!

Som dere ser er det mye lekkert!

Jeg kjøpte blant annet dette skjørtet.
Det fant jeg hos NoaNoa,
på salg!
Da jeg kom hjem, fant jeg den
lekkre vesken jeg har på bildet.
Den står i fin stil til det andre syns jeg.
(Jeg har lenge ønsket meg en sånn,
men ikke funnet en, så jeg vurderte å sy en
selv, men det slipper jeg nå!)