Kreativ Inspirasjon

Jeg har lekt meg litt...

Ja, jeg har lekt meg litt...

Jeg har fått i masse gamle heklede lapper og duker.

Og jeg fikk lyst til å finne på noe utenom det vanlige med noen av dem.
Så jeg leste et sted at man kunne lage boller og kurver av slike.

*Kok opp 1 del vann og 2 deler sukker og dypp duken ned i.
*Sørg for at den blir godt gjennomtrukket.
*Ta den opp og legg den på en bolle eller lignende,
som gir den formen og fasongen du ønsker.
*La det ligge på formen til det er helt tørt.
Dette kan ta ett til to døgn.
*Bruk kurven som den er, eller fest den på en gammel lysestake,
stett eller lignende.

Her er lyststakene jeg brukte :-)

Slik ble resultatet.

Kult ja?!?

Jeg lagde også en avlang kurv,

til små brød og kjeks.

Og en liten "bolle", til en liten kake kanskje...

Her er resultatet av min lille "lek"
;-)