Kreativ Inspirasjon

Ja, sånn går no´dagan...

En liten stemningsrapport...

I går, søndag, så min kjære fliken av kappa mi,

i det jeg var på vei ut av døra.
Og det var det!

Huset stod på hode, og husmora fo´r..

Hvordan kone er det???

Det var auksjon, og jeg MÅTTE bare dra.

Vi har solgt så mye i butikken den siste uken,
så her måtte det fylles opp.
Jeg sa til min kjære at jeg skulle bare en liten tur,
og kom snart hjem...
Men den gang ei.
Han dro på jobb 20.15 og
da hadde fruen enda ikke innfunnet seg...

Nå er kontoen tom,
og masse restaureringsprosjekter er kjøpt inn.

Gleder meg skikkelig til å sette i gang.
Og ang. min kjære...
Han jobber i natten,
og det har vist jeg gjort å...
For nå er minste prinsen nybadet, kjøkkenet vasket, stuen ryddet,
og to maskiner klær er vasket og tørket og brettet.
Klokken er snart to...
og jeg tror det er på tide å brette meg selv i seng også.
Med god tro på at min kjære blir glad
over å komme hjem til et enda mere ryddig hjem,
og en kone som elsker ham over alt på jord,
og som skal prøve å lage noe ekstra godt til middag,
slik som han hadde gjordt til meg...
;-)