Kreativ Inspirasjon

Så gøy!!!

I går fikk jeg telefon fra kjære Far,

om at jeg ikke behøvde å komme inn i butikken i dag.

Han kunne stå for meg.
For han ville ikke jeg skulle ut å kjøre i dette snøværet.
Er han ikke søt?!?

Men jeg må komme med en liten avsløring...

Om det snør i Danmark, og det er skjelden,
og det kanskje kommer 5-10 cm, ja da stopper all trafikk!!!
De er ikke vant til slikt.

:-)

Men denne gang hadde han nok litt rett.

I går var det nemlig kaos i hele Midt-Norge.
Og snøen har lavet ned i hele dag.
Men når man kjører "traktor" så går det så bra ;-)

Jeg trodde det ville bli veldig rolig i butikken i dag.
Men heldigvis ikke!!

Vi hadde mange innom.

Det var riktig nok to bloggdamer som sa

de skulle komme innom, men de så jeg ikke noe til...
Hmmmm ;-)

Vi solgte både bord, stoler, kurver, duker,

brødboks, smykkeskrin og ja, jeg husker ikke alt.
Masse i butikken er vekk.
Dette er SÅ GØY!

Og alle som er innom sier butikken er så koselig,
og at de aldri har vært i en lignende butikk.
Og DET ER UTROLIG HERLIG Å HØRE!