Kreativ Inspirasjon

Masse nytt!!!

I dag var bilen full av esker, med masse spennende innhold,

da jeg vendte nesen mot Trondheim og butikken.
Det er utrolig gøy å pakke opp nye varer.
-Nyinnkjøpte og bruktkjøp.

Her er et gammelt fransk vindu,

som har blitt malt hvitt, og isatt speil.
Jeg syns dette er skikkelig flott.

Jeg har også fått tak i masse flotte urner i hvitt og krem.

Av nyinnkjøpte varer har vi fått to størrelser

i femarmet lysestaker med prismer.

Denne lysekronen er også ny!

Flotte kranser laget av div. skjell.

Et par gamle treski har også funnet veien inn i butikken.

:-)

Denne nydelige vuggen er i en skjønn isblå-farge.

En gammel, forseggjordt lommelerke...

Og så har jeg fått i en smykke-dukke,

til å ha de flotte håndlagde nålene min venninne lager,
utstilt på.

På søndag reiser mamma, Far og min mormor (på 98 år!!!!)
en uke til syden, og jeg blir igjen her i kalde nord,
og har eneansvaret for butikken...
Spennende, spennende.
Så neste uke blir det nok mye jobbing, -og lite blogging...
;-)