Kreativ Inspirasjon

Luksus!

I dag har jeg bare vært nødt til å ta livet med ro.

Sliten og tom for energi dessverre.
Men jeg har kost meg!
Jeg gikk i pysjen helt til kl var to (hi,hi)
Det var deilig.
Og ikke nok med det!
I posten lå det nye nr. av Bolig Pluss og...

...boken Sjarmerende Gjenbruk.

Og for en flott bok!!!!!
Full av masse gode ideer.
Dette er en super bok for oss som liker gamle ting,
med nye bruksområder.
Ja, her fikk jeg masse nye ideer og innspirasjon.
Denne kan jeg annbefale på det aller varmeste!

Den er også full av store, flotte bilder.

Det er flere som har fått ideen med å lage

stettefat av gamle tallerkner, kopper og karr så jeg.
(hi,hi)
:-)

Her er de jeg har laget før:
(trykk på tallet om du vil se mere)

NR 1

NR 2

NR 3

Så i dag har det vært en skikkelig luksusdag,

med avslapping og masse hærlig lesestoff!!!!!
Men det trengte jeg.