Kreativ Inspirasjon

Slik ser det ut akkurat nå...

Hadde du sett meg i går kveld, hadde du nok ristet på hode...

For etter mange timer´s jobb i butikken og en lang dag,
satt jeg og trallet og sang for full hals i bilen, på vei hjem!!!
;-)

Så sliten, men såååååå glad!!!

Jeg føler vi begynner å få det slik vi har drømt om.

Utvendig ser det ikke ut enda.
Men vi kan ikke male, for det er for kaldt.

Vi er tre stykker om å drive denne butikken.

Tre mennesker med forskjellige ideer og smak.
Det gjør at jeg tror vi blir en butikk som det ikke er maken til i Trondheim...

I dag pakket jeg bla. opp mange nydelig mokka-kopper Far har fått tak i DK.

Så mange skjønne!

Den gamle døren på veggen her kjenner vel du igjen Gunda?!

;-)

Vi har laget en egen krok, som vi kaller "barnekroken/børnekroken".

Her er små møbler, bamser, bilder, en gammel seng ++

Slike kurver er super til å ha nyvasket tøy å bære i

fra vaskerommet.

Noe er hvitt, noe er grønt, noe er slitt, noe er håndlaget og noe er nytt.

Mangler du kongler til dekorasjoner?

Vi har både norske og danske...

En slik stol/krakk har du nok ikke sett før...

Litt pynt og "stæsj" må til.

;-)

Far´s "berømte" tallerkenhyller har vi flere av!

I morgen kommer det inn en stor kjøpmannsdisk.

Og i løpet av helgen kommer det også kassa-apparat.
Jeg kommer til å være fast i butikken på onsdager fra kl 12.00 til 18.00
Far vil være i butikken på mandager og fredager, også fra kl 12.00 til 18.00
Men vi mangler noen som kan stå på lørdager...

Ikke la lokalenes yttre skremme, -de blir bedre.

Men innvendig er det nå klart for å stikke innom!
Velkommen!

Vi ligger i Festningsgaten, rett over gamle Befalskolen, på Møllenberg.
Trondheim.