Kreativ Inspirasjon

Siste åpningsdag før jul!!!

Dette er yndlingshjørnet mitt på jobb.

Syns denne delen er skikkelig kos, og absolutt min smak.

Jeg Elsker kranser og knagger!

Og selvfølgelig masse lysestaker og stearinlys!

Denne hærlige gamle brødboksen har vi akkurat fått inn.

-Jeg har lyst på den selv...

Et nytt stettefat, i hvitt.

Søte, hvite lyshus har vi å!

Disse gamle papirdukkene har jeg fått tak i i Amerika.

Det hører med flere flotte antrekk til hver enkelt dukke.

Vi har også fått inn et riktig gammelt fotoapparat!

Slike gamle melkrokker er det ikke mange som har!

En liten søt vegghylle.

Enda et nytt gammelt bord.

Jeg skulle ikke jobbe i dag, men Far holdt åpent.

Men vi var innom en tur.

Jeg hadde med en ny ladning brente mandler og lavendelputer,
for det hadde allerede blitt tomt.
Og så benyttet jeg anledningen til å rydde litt,
-liker litt orden i "sysakene".
;-)

I dag har vi åpent fra kl 12 til 18.

Siste sjangs før jul!!!