Kreativ Inspirasjon

Kos...

Vanligvis kjeder jeg meg i romjulen.

Men i år har det bare vært deilig med masse fridager.
Ja, vi har virkelig nytt det.

Familien på begge sider er besøkt

og vi har kost oss med deilig mat og masse snacks.
Og vi har sett tv og koselige filmer.
Og i dag var de to største prinsene en tur i slalombakken
og prøvde det nye utstyret sitt.
En med twin-ski og den andre med snowboard.
Det var kaldt, men de koste seg!

Jeg har også puslet litt på symaskinen.

Jeg har jo en hel butikk som kan fylles opp...
Men jeg har bare gjordt det jeg har orket og hatt lyst til.
-Ingen stress og pes.

I kveld skal min kjære på jobb,

men vi andre lider ingen nød...
Vi har vært å leid film,
og godteriskuffen er full!

Så vi klarer fint å kose oss mere!

;-)

Håper dere andre damer også koser dere i disse dager!

Stor klem fra meg til dere alle!