Kreativ Inspirasjon

YES, YES,YES!!!!

I dag var den Store dagen, med stor S.
Bloggtreff på Egon i Trondheim!
Og som jeg grudde meg...
Jeg hadde vondt i magen,
-men jeg gledet meg jo også...

Men nærvene gikk over med en gang

jeg så 9 flotte damer som satt rundt bordet.
For en gjeng!
Kravla gikk i ett, og vi lo masse!
Etter hvert kom to til,
så vi var 12 friske damer samlet!
Ei hadde ikke blogg,
men er fast leser og "kjente" oss alle.

Det som var så gøy var at dette var
mennesker jeg ikke har truffet før,
men praten gikk bare så lett.
Jeg STORKOSTE meg!!!
Virkelig!
Da min kjære hentet meg,
ville jeg ikke hjem!
Tusen takk damer,
for en hærlig lørdag!
Vi ses vel igjen?!?

PS!

Denne merkelige damen dukket opp på treffet også,
og hun påstod at hun var journalist...
hm, hm...
Lurer nå litt på det ja
;-)