Kreativ Inspirasjon

Tusen takk!!!

I går lå en gave i postkassen!!!

For en tid tilbake vant jeg en trekkning inne hos en navnesøster,- Tine.
Og da vant jeg denne flotte lommeboken hun selv har laget.
Er jeg ikke heldig?!?
Tusen , tusen takk Tine.

Men det blir en kamp om den...
He, he
For minsteprinsen syntes også den var så fin, og han ville så gjerne ha den...
Så vi får se hvem som ender opp med den. ;-)

Denne awarden har jeg fått av Anita.

Og jeg gir den videre til Gamlå!

Denne har jeg fått av Sirens hus.

Jeg gir den videre til Alex og Anita!

Denne fikk jeg av Gamlå.

Og jeg overrekker den videre til Sirens Hus!

Og til sist...
Denne fikk jeg av Fjellrosa, og gir den med varme og kjælighet videre til GundaM, Anemone, og Marit,-som mine dager er!

Tusen takk alle sammen for flotte awarder!!
Slikt varmer mitt hjerte veldig, og jeg føler at noen virkelig setter pris på det jeg blogger om og lager. Hjertelig takk alle sammen!!!